חזרנו לספסל הלימודים…

חזרנו לספסל הלימודים…

הורים יקרים שלום וברכה.

היום קיבלנו את כלל תלמידי בית הספר, שמחנו לראותם והם לראות אותנו ואת חבריהם. הצוות הייעוצי ואנוכי ערכנו ביקורים בכל הכיתות, שמענו את הילדים הנרגשים ששיתפו בחוויות של התקופה. עבורנו היה היום יום של חג, הכיתות היו ערוכות ונקיות לקבל את הילדים. חולקו בקבוקי מים מינרליים בכל הכיתות ובהפסקה הגדולה הילדים התקררו עם ארטיקים. נוכחות התלמידים הייתה מרשימה, הגיעו 495 תלמידים (מתוך529)שהם מעל 94%.

הבוקר נכנסנו לבית הספר כאשר דלת הכניסה למנהלה קושטה במגנטים צבעוניים עם משפטים מעוררי השראה. מחווה של הכרת תודה מוועד ההורים הבית ספרי לצוות החינוכי של יובלי הנגב, הבוקר שלנו התחיל בחיוך ובתודה גדולה להורים על היותכם איתנו בכל תקופת הקורונה.

השגרה בבית הספר

הימים ימי שרב קיצוניים, הילדים נמצאים בכיתות ולא בחוץ ובהשגחה. אנו מקפידים מידי פעם לפתוח את החלונות לאוורור.  אנא שלחו את הילדים עם כמות מים מספקת, ושוחחו איתם על חשיבות ההקפדה של השתייה והשארות במקום ממוזג.

ריחוק פיזי- בכיתות נערכנו לריחוק פיזי עד כמה שניתן.

מסכות- התלמידים עוטים את המסכה (מכיתה ד' ואילך), יחד עם זאת, אנו קשובים ורגישים מאוד לקושי של התלמידים להיות כל היום עם המסכה ומאפשרים את הסרתה כשצריך. 

אישורי בריאות – חובה למלא את הטופס במלואו, כל תלמיד קיבל דף מרוכז ובו 6 אישורים לכל השבוע, חל איסור להכניס תלמיד לביה"ס ללא אישור מלא וחתום.  

חשוב, ילדים בודדים שהתלוננו על תחושות של כאבי בטן, כאבי ראש, על פי הנחיות משרד הבריאות אין לשלוח ילדים חולים לבית הספר. אנא שימו לב האם ילדכם מביע קושי רגשי עקב החזרה לשגרה, בבקשה עדכנו את המחנכות/יועצות כדי שנוכל לתת מענה נכון. 

תלמידים שטרם חזרו/או לא יחזרו, נא יידעו את המחנכות. חשוב לציין כי מחנכת הכיתה תעביר את חומרי הלמידה להשלמה.

ישנה הקפדה של יציאה מדורגת להפסקות, כניסה ויציאה מבוקרת של התלמידים לבית הספר, הקפדה על הפרדה מוחלטת בין הכיתות בהתאם להנחיות.

בברכה, מרים אלגרבלי וצוות "יובלי הנגב"

השארת תגובה