ספרים שנתרמו לאחרונה לספריה-אפריל כל הספרים הוצאו לאור בשנת 2018

ספרים שנתרמו לאחרונה לספריה-אפריל כל הספרים הוצאו לאור בשנת 2018

פירוט קצר על ספרים חדשים שהגיעו לספריה בחודש פברואר

ספרים שנתרמו לאחרונה לספריה-אפריל

כל הספרים הוצאו לאור בשנת 2018

  1. המרוקאים-דניאל בן סימון

סיפור מרתק על הגירה לארץ חדשה, על המחיר שהיא גובה מן המהגר. מי שהיגר חש על בשרו את עוצמת השינוי במעבר מן המולדת הישנה אל החדשה. בספר זה, מגולל בן סימון, בעדות אישית מרגשת, את שנותיו הראשונות בישראל ואת אלה של בני משפחתו. הם עלו ממרוקו במסגרת עליית הנוער, משפחה אחת, שלושה גלי עלייה נפרדים. בן סימון למד כי תחושת ההגירה מוסיפה להתקיים גם עם חלוף השנים

2)שעה חופשית-ארקולה ליסרדי

ארקולה ליסרדי, סופר אורוגוואי החוקר את הארוס. הוא יוצר הרפתקה ספרותית ארוטית, בכתיבה מדויקת, ישירה עם קריצה הומוריסטית.סיפור המסגרת עוסק במורה בתיכון הנשואה בחוסר אושר, פוגשת מורה בתיכון הנשוי באושר מתקתק. לשניהם שעה חופשית פעמים בשבוע, באותו יום ובאותה שעה…מתפתח קשר המבוסס על תשוקה.

3)המקום הכי טוב בעולם-איילת צברי

אחד עשר סיפורים שכתבה ישראלית המתגוררת בקנדה וכותבת באנגלית, הסיפורים עוסקים בנושא של מקום חיים בו בוחרים בני אדם לבנות את בתיהם .

  • הבן האחרון-רפל נדאל

בכפר קטן בדרום איטליה, עוברת על זוג תאומים ילדות מאושרת. הם גדלים עם אמם ודודתם, שתיהן אלמנות מלחמה, באחוזה מפוארת של סבתם. כאשר פורצת מלחמת העולם השנייה מתברר לתאומים שאין להם ברירה אלא לקום ולהתגייס לצבא.

5)דירה בפריז-גיום מוסו

מדלן, שוטרת בגמלאות שוכרת סטודיו בפריז. גספר, מחזאי אמריקאי שוכר אף הוא את אותו סטודיו. אף אחד מהם לא מוכן לעזוב את הסטודיו,או להתגורר יחד.

כשמתברר לשניהם שהסטודיו שייך לאומן אמרקאי- שון שולץ, שנגנבו ממנו שלוש תמונות. שני הדיירים מחליטים לשלב כוחות ולאתר את התמונות.

6) הירח ירוק בוואדי-דודו בוסי

מוסא, נער רגיש, יליד שכונת התקווה, מתאר בסגנון ציורי ומחוספס את ילדותו והתבגרותו בשכונה בשנות השבעים.

7) המאהב היפני-ראני מניקה

ברומן המתרחש במהלך המאה העשרים, נרקם סיפור אהבה חוצה גבולות בין גנרל יפני לבין פרוואטי, נערה ציילנית ענייה.-קשר ממושך שגורל ובחירה חופשית משמשים בו בערבוביה.

8)רגע לפני האושר-אניס לדיג

ז'ולי, אם חד הורית באלזס שבצרפת, המתקשה לפרנס את משפחתה הקטנה, מקבלת הצעה

שהיא מתקשה לסרב לה. לצאת לנופש ארוך בחוף הים. הנופש הנפלא מסתיים בטרגדיה לא צפוייה. ז'ולי עושה מאמצים להתמודד עם מצבה.

10) הת'ר טוטאליות – מתיו ויינר

יוצר הסדרה הטלויזיונית, מד מן, כתב רומן אודות זוג בורגני, המגדל את בתם בסביבה עשירה ומאושרת. עם התבגרותה של הבת האידיליה מתחילה להיסדק…

11)סיפורה של לילי דה יונג / ג'נט בנטון

אישה צעירה מוצאת את האהבה גדולה של חייה. אלא כאשר היא יולדת במוסד לאמהות לא נשואות בפילדלפיה של שנת 1883, נאמר לה שהיא חייבת לוותר על בתה כדי להימנע מחיי עוני ובושה. אבל היא בוחרת להשאיר אותה…

12) לפני שהיינו שלך / ליסה ויינגוט

הספר מבוסס על סיפורה האמיתי של רשת בתי יתומים שעסקה בחטיפת ילדים עניים ממשפחותיהם ומכירתם למשפחות עשירות. זהו רומן מרתק על אהבת הורים, ועל כך שלעולם לא מאוחר לגלות את האמת.

13) כחול הירח / סימונה ואן דר פלוכט

רומן היסטורי על רקע תקופה מרתקת בתולדות הולנד. תור הזהב שבו המסחר, המדע והאומנות החלו לפרוח.

14) הדברים הראשונים / ברונו ויירה אמרל

בשכונה שבפרוורי ליסבון, גרים מהגרים ובני מהגרים, רובם בני משפחות ששבו מאנגולה, מושבה פורטוגלית לשעבר. עם הפיכתה של אנגולה למדינה עצמאית עזבו המתיישבים הפורטוגלים שחיו בה.כששבו ל"מולדתם" נחשבו לאזרחים נחותים והתמקמו בשוליים.

ברונו גיבור הספר שב אל שכונת ילדותו, הוא מובטל, גרוש , בודד חבריו לא גרים בשכונה. הוא יוצא למסע במבוך הסבוך של השכונה.

15) הקיבוץ ואני בטיפול / צביקה סלע

ד"ר צביקה סלע נולד וגדל בקיבוץ, עסק בחקלאות, הוראה, בייעוץ וטיפול. שירת במשטרה כקצין במניעת עבריינות נוער ובמניעת סמים.

להתראות בספרייה שרה

השארת תגובה