תרבותניק סכום חדשי דצמבר

תרבותניק אז מה היה לנו?

חנוכה היה עמוס אירועים:

מצעד למפיונים: הילדים יצרו מיגוון יצירות לחנוכה, טיפטפו נרות, הכינו למפיונים, סביבונים וכתרים. ולסיום צעדו כולם ברחבי הקיבוץ עם הלמפיונים בהובלה של יפה רוט (על קלנועית). תודה רבה לכל הצוות שהתגייס בראשותו של מעיין גולני!

הופעה של שלדג: הגנים וחברת ילדים עמלו קשה והכינו לנו הופעה מושקעת ויפה. ולקינוח התכבדנו בסופגניות כמובן. היה יפה, מצחיק ומרגש. תודה לכל צוות השלדג על ההכנות הרבות ועל הופעה יפה ומרגשת!

מסיבת סילבסטר: המסיבה עברה תהפוכות רבות, מהמוסך עברנו לאוהל שעבר מקום. למרות הכל הייתה מסיבה מצוינת! המוזיקה הייתה טובה, האלכוהול זרם והייתה אווירה טובה. משחק ה- kahoot בהנחייתו של דגן היווה אתנחתא קומית לסגירת השנה. תודה לכל הצוות שעבר קשה מאוד בראשותם של אילן שליי וברית לוין.

רק דבר אחד הרס את האווירה הטובה והמסיבה, בשעה 02:00 הגיעה משטרה על מנת לסגור את האירוע כיוון שמישהו התקשר והתלונן על רעש. ובכך נקטעה מסיבה שחוגגים פעם בשנה, ובה היה עירוב של צעירים, מבוגרים וותיקים. חבל שסיימנו את השנה עם טעם כזה..

מה מצפה לנו בהמשך?

אנו חוזרים למסורת של קהילה לומדת.

נתחיל ביום שבת ה 04.02 בשה 20:30- הרצאת אורח של עו"ד צביקי גבר בנושא צוואות.

נשמח למרצים נוספים להמשך השנה. ההרצאות של קהילה לומדת יתקיימו בכל מוצ"ש הראשון של החודש במהלך חודשי החורף.

11.02- טיול טו בשבט ביער בריטניה. פרטים נוספים יפורסמו בקרוב.

26.02- אירוע לכבוד יום המשפחה. פרטים נוספים בהמשך.

תוכנית שנתית

ועדת התרבות בנתה תוכנית שנתית שכוללת את חגי ישראל אך לא רק. בנוסף יהיו לאורך השנה אירועים המתאימים לשלל הגילאים, החל מילדים דרך הנוער ועד הוותיקים. חלק מהפעילויות יכללו: סרטים, ימי ספורט, קהילה לומדת, טיולי קיבוץ ועוד ועוד. בימים אלו הוועדה עובדת על תקציב שנתי שיכלול את כל האירועים והקצאת משאבים לאירועי תרבות מגוונים.

השארת תגובה