רגב ורונית שבן – נעים להכיר

נעים להכיר – רגב ורונית שבן

 רגב נולד בבני ברק בשנת 1976 ילד שני מתוך שלושה. בגיל ארבע עבר למושב פארן בערבה. עם המעבר נשרה גם הכיפה מראשו של רגב."גדלתי עם אותם עשרה בני כיתה מגיל ארבע עד היום, אני ובני המחזור שלי עוברים הכל ביחד. אנחנו יכולים לא להתראות שנה וזה כאילו נפגשנו אתמול. מצד שני יש לזה גם חסרונות, אי אפשר היה להכיר בחורות…"

רונית נולדה בהרצליה בשנת 1978 גם היא ילדת סנדוויץ'. כילדה התמידה בהתעמלות קרקע ובגיל מאוחר יותר בקפוארה. מגיל קטן היה לה חלום להתחתן עם קיבוצניק בסוף מצאה לה מושבניק דרומי…

 איך הכרתם?

רגב ורונית הכירו בבא"ח נח"ל כשהוא היה רס"פ לפני שיחרור והיא מדריכת חי"ר צעירה חדורת קרביות ומוטיבציה. בהתחלה רונית תיעבה את הרס"פ שלא הפסיק להסתלבט עליה ועל חברותיה, אבל כשהצטרף אליה לסידרת שטח היא דאגה לו לכובע פטריה (הוא כמובן איבד את שלו. בכל זאת חייל לפני שיחרור) והוא כבר היה רציני ומאוהב…

ילדים

איה בת חמש חניכת גן עפרוני. אוהבת לרקוד לשיר ולהתאפר.

אלעד בן כמעט שנתיים חניך פעוטון שקד. פריק של מקדחות ופטישים.

אבל שניהם הכי אוהבים לצאת לטבע, להתעסק עם בוץ, לשיר ולרקוד ביחד עם אימא לצליליה של אדל

 עבודה

רגב עובד כמהנדס תעשייה וניהול בחברת קמהדע בבית קמה, חברה שמייצרת תרופות מצילות חיים על בסיס פלסמה של דם אנושי. מציין שבעבודה קרוב לבית יש גם חסרונות: "אין מספיק זמן שקט בין הבאלגן של העבודה לבאלגן של הבית".

רונית בוגרת תואר שני מהחוג ללקויות למידה באוניברסיטת חיפה ועובדת (שימו לב) בארבעה מקומות עבודה במקביל:

  1. מאבחנת דידיקטית לסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה.
  2. מתלי"ת (מעריכת תיפקודי למידה) בבית ספר בקרית גת. התפקיד כולל: איתור ואיבחון תלמידים עם לקויות למידה משכבת כיתה ז', הגדרת התאמות לכל תלמיד, הנחייה של המורים בבית הספר לגבי אסטרטגיות למידה נכונות בעבור תלמידים עם לקויות למידה.
  3. מורה מגישה לבגרות בפסיכולוגיה התפתחותית.
  4. אחראית תחום למידה בפנימית 'אור שלום' בבאר שבע לילדים שהוצאו מבתיהם.

 תחביבים

רגב אוהד מכבי תל אביב בכדורסל, מחמיץ ירקות ומתמחה במיוחד בהכנת עמבה ממנגו (קיבלתי מתנה לחג כד להחמצה – יבוא מאיטליה!), אוהב לקרוא ספרי מדע פופלרי ועיתונים.

רונית – משחק ודרמה (באוניברסיטה העלנו הצגה של חנוך לוין מול אולם מלא והיה ממש כיף) וספרים (עכשיו סיימתי את פרש הברונזה- מומלץ!)

ביחד הם אוהבים לפתור תשבצי היגיון בכל סופשבוע.

חופשה משפחתית אחרונה

בחוה"מ סוכות, ביער המלאכים (ליד קרית גת) לילה באוהלים במקום לא ממש מאורגן ומסודר עם חברים וילדיהם. קצת חששנו שלא תהיה תאורה אבל היה ירח מלא והיה פשוט מקסים!

איך נראה הבוקר שלכם?

רגב משכים ב- 6:00 יוצא לסיבוב מסביב לבית לראות מה התחדש במהלך הלילה, נכנס הביתה שותה תה צמחים, מכין קפה לרונית, שוקו לאיה ובקבוק חלב לאלעד. תוך כדי גילוח וציחצוח מתחיל המסע להעיר את הילדים, רונית מתעוררת  ב- 6:30 שותה ביחד עם איה את הקפה ומצטרפת אליו להמולת ההתארגנויות בבוקר. 'כל אחד תופס ילד'. 7:20 רגב והילדים בדרך לגן ורונית לוקחת עוד רבע שעה להתארגנויות שלה ויוצאת ליום העבודה.

 בעוד חמש שנים היינו רוצים….

לגור בדביר, להרגיש יותר שייכים למקום ולקהילה, גינה פורחת, בית יותר מסודר (כולל מנורות…). רגב מוסיף ומציין שהיה רוצה ילד נוסף וגם לעבוד פחות ולהיות יותר בבית עם הילדים.

תודה רבה רבה לרונית ורגב שהסכימו להיות המרואיינים הראשונים (תאמינו לי שזה לא מובן מאליו…). משפחות שמעוניינות לחסוך לי את הנידנוד של: 'אולי אתם רוצים להשתתף במדור?' ומעוניינות להתראיין מוזמנות לפנות אלי פשוט כשפוגשים אותי או למייל ayelethz@gmail.com

ראיינה: איילת צוקרמן

השארת תגובה