אלינור ודרור טל – טוק טוק טוק, מי פה גר?

אלינור ודרור טל – טוק טוק טוק, מי פה גר?

טוק טוק מי פה גר?

נעים להכיר: אלינור ודרור טל

אלינור נולדה בשנת 1975 בקיבוץ בנגב הצפוני בשם 'דביר' בת בכורה. כילדה נהנתה מילדות מלאת חוויות בלינה המשותפת. 'לא הייתי מחליפה את הילדות הזו בשום דבר'. זיכרון ילדות ברוח התקופה: בליל הסדר סידרו את מקומות הישיבה לפי שמות המשפחה. כבת למשפחת תדהר הייתי תמיד הכי רחוקה מהבמה, ופחדתי שלא אספיק להגיע לבמה בזמן, כי היה מאוד צפוף. אז הייתי זוחלת מתחת לשולחנות כדי להספיק להגיע'.

דרור נולד בחולון בשנת 1976 הבכור מבן שלושה אחים. בילדותו אהב להיכנס ביחד עם סבתא למטבח ולבשל את מטעמי המטבח הפרסי. אהבה שאלינור והבנות נהנות ממנה עד היום.

איך הכרתם?

דרור ואלינור הכירו באחד מאתרי ההיכרויות הפופולריים של שנות ה- 2000: מוקד שרות לקוחות של חברה סלולרית. הוא נציג שרות נמרץ והיא מנהלת משמרת אחראית ורצינית. הכירו, התיידדו, חיפשו ביחד דירה לחלוק כשותפים וגילו בן/בת זוג לחיים.

הם גרו בחולון ושם נולדו הבנות. הרעיון של מעבר לקיבוץ התבשל במשך השנים ואם כבר קיבוץ אז הכי טוב למקום מוכר ואהוב וקרוב לסבא איל.

ילדים

עלמה – בת שלוש  ועשרה חודשים חניכת גן תמר. אוהבת לטייל עם המשפחה במדבר ( השפעה של יציאת מצריים…) ולשחק עם המשפחה במחבואים 'אני מתחבאת במיטה'.

גאיה – בת שש וחצי תלמידת כיתה א' בבית ספר 'יובלי הנגב'. גם היא אוהבת לטייל עם המשפחה אבל לא במדבר אלא ברחבי הקיבוץ והכי למדרגות של חדר האוכל. אם לא מטיילים אז אפשר מבחינתה גם לצפות בטלוויזיה ב'סופיה' או 'ג'ק והפיראטים'.

עבודה

אלינור – מורה לתנ"ך בתיכון מבואות הנגב. 'אני מלמדת בחטיבה העליונה ונהנית מכל רגע.. במסגרת התפקיד אני שוברת המון מיתוסים, סיפורי התנ"ך הם סיפורים עם מסר לחיים.. מתוך הסיפורים אני מגיעה עם התלמידים לדיונים משמעותיים עליהם עצמם ועל חייהם'.

דרור – עובד ככלכלן בחטיבת הייעוץ של חברת 'אורקל'. עובד עם חברות מובילות במשק שרכשו מוצרים מאורקל וזקוקים לסיוע בהטמעה ותמיכה טכנית. מנהל את התקציב והבקרה של החטיבה.

חופשה משפחתית אחרונה

בפברואר, במטולה עם משפחה וחברים. טיילנו, אכלנו, ישנו והכי חשוב טבלנו רגליים וידיים בבניאס הקפוא!

איך נראה הבוקר שלכם?

אלינור קמה ראשונה בין 6:00 ל-6:20. אחר כך פונה להעיר את הבנות בזמן שדרור מכין את האוכל. גאיה קופצת מהמיטה ומתארגנת בקלות. עלמה מלמדת בכל בוקר מחדש איך להפוך 'עוד קצת לנוח…' לחצי שעה במיטה. כך או אחרת יוצאים תמיד ברגע האחרון. הולכים ביחד להסעה של גאיה ומשם מתפצלים. גאיה לבית ספר, אלינור נוסעת לעבודה ודרור מלווה את עלמה לגן.

בעוד חמש שנים היינו רוצים…

עלמה: לטייל במדבר ולהתקלח לבד.

גאיה: טלפון משלי.

אלינור: להמשיך ללמד תנ"ך במבואות הנגב. להפוך את מקצוע התנ"ך למוערך ואהוב על ידי התלמידים.

דרור: לבנות ולבסס את חיינו בדביר.

מילה על החזרה לדביר…

כל בני משפחת טל מסכימים בלי שום ספק שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלו בחייהם!

הילדות מצאו כאן את מקומן, הכול קרוב זמין ומזמין.

אלינור מסכמת: 'הקיבוץ הוא לא אותו קיבוץ כמו שהייתי ילדה אבל גם אני כבר לא ילדה…'

 

ראיינה: איילת צוקרמן

 

 

השארת תגובה