משפחת שגיא-טוק טוק מי פה גר?

משפחת שגיא-טוק טוק מי פה גר?

טוק טוק מי פה גר?

נעים להכיר ענת ואיתי שגיא

 ענת נולדה בשנת 1984 הבכורה מבין שלושה אחים. גדלה בקיבוץ גזר. בגיל שלוש עברה המשפחה לכפר רופין. את שנות הגן ובית הספר העבירה בעיקר במשק החי של הילדים בקיבוץ. האכילה, ניקתה שיחקה וטיפחה את בעלי החיים השונים. גם כשהמשפחה עזבה את הקיבוץ ועברה לעיר המשיכה לגדל ארנבות, שרקנים, תוכים, כלבים וחתולים במרפסת הדירה. בקיצור, אפשר להוציא את ענת מפינת החי אבל אי אפשר להוציא את פינת החי מענת.

איתי נולד בשנת 1981 השני מבין שני אחים. בגיל שמונה נכנעו ההורים לאהבתו האינסופית של איתי למכוניות ועשו לו מנוי למגזין 'אוטו'. מגיל קטן הוא אסף מכוניות, הרכיב מכוניות, שיחק במכוניות וחלם מכוניות. בסביבות גיל 17 התחיל גם לנסוע במכוניות. את החלום לנהוג בBMW ספורטיבית הוא הגשים והיום הוא נוהג ברכב ליסינג…

איך הכרתם?

טוב, זה קצת מסובך אבל בקיצור איתי היה הבוס של הבוס של ענת. ענת עבדה באילת כטכנאית מחשבים בקבלנות משנה ואיתי היה המנהל של הקבלן. הבוס איתי ירד לנופש באילת מטעם העבודה והזמין את הקבלן והצוות שלו. ארבעה חודשים אחר כך ענת עזבה את אילת ואת הבוס הקטן לטובת ראשון לציון והבוס הגדול…

ילדים

איתמר – הקטן בחבורת 'גן עפרוני' הגדולה והרועשת  ובדצמבר יהיה בן ארבע. איתמר, חובב טבע מושבע אוהב להתבונן, לחקור לבחון ולשאול. 'בגן המגירה שלו עמוסה בעלים, אבנים וכל מיני הפתעות שאסף בטיולים'.

דניאלה – בת שנתיים וחצי חניכת 'גנון זית'. כיאה לאחות קטנה בראש ובראשונה אוהבת דניאלה כל מה שאיתמר אוהב. אבל הכי הכי היא אוהבת שאבא מרכיב אותה על האופנים וביחד הם יוצאים לטיול.

עבודה

איתי – בעל תואר במינהל עסקים ומערכות מידע. עובד בחברת VERINT הממוקמת בהרצליה כמנהל פרויקטים בתחום המודיעין. במסגרת התפקיד מפתח מימשקים לתאום בין מערכות מידע של גופים שונים.

ענת – מטפלת בפעוטון שקד. 'עליתי עם הקבוצה מהתינוקיה לפעוטון'. בשונה מאיתי ענת נהנת מהנוחות שבעבודה קרובה לבית וקרובה לילדים.

חופשה משפחתית אחרונה

בקיץ האחרון קמנו בשישי בבוקר נסענו לאילת טבלנו בים אכלנו וחזרנו הביתה.

'זו הייתה חופשת בזק שהשאירה טעם לעוד…עד היום הילדים לא מפסיקים לדבר על ים סוף… '

איך נראה הבוקר שלכם?

5:30 השעון המעורר של איתי מצלצל, אבל הקשר בין צילצול השעון לזמן היציאה מהמיטה מיקרי בהחלט!!

אולם עד 6:30 הוא יתקלח, יתארגן, יכין קפה ג'ייקובס עם אחד וחצי סוכר בכוס תרמית ענקית (צריכה להספיק לנסיעה עד הרצליה…), יכין ארוחת בוקר קלה לאיתמר ודניאלה ויצא מהבית. ב- 8:15 יתחיל את יום העבודה. בין לבין איתמר מוציא את נני הכלבה לסיבוב של בוקר ומחזיר אותה הביתה.

ענת קמה ב- 6:00 מתקלחת, מתארגנת, מארגנת ב- 7:15 נוסעת עם הילדים לגנים. נפרדת מאיתמר בגן עפרוני אחר כך מדניאלה בגנון זית וממשיכה ליום העבודה בפעוטון שקד.

בעוד חמש שנים היינו רוצים….

איתי: 'לפני חמש שנים בחיים לא הייתי מנחש לאן אגיע, אם היו אומרים לי שאגור בדרום לא הייתי מאמין' כך שאין לדעת.. ענת מצטרפת לאווירת ה'אין לדעת' ומתקשה לראות מעבר לסוף השבוע הקרוב.

 

ראיינה: איילת צוקרמן

 

 

 

השארת תגובה