משפחת גור

משפחת גור

טוק טוק מי פה גר?נעים להכיר: משפ' גור 

מוטו: משפחת גור מחכה לפתיחת הבריכה!!!

מיטל נולדה בגבעתיים בשנת 1979, אחות קטנה לשני אחים בוגרים. עוד בילדותה חיפשה אטרקציות: לטייל, לטפס על קירות, להחליק ברולר בליידס ובגיל מאוחר יותר לעשות סנפלינג אתגרי.

ינון נולד בדביר בשנת 1979, ילד סנדוויץ' לאחות בכורה ואח צעיר. כמו מיטל גם ינון אהב לרוץ ולשוטט, רק שהוא העדיף לעשות זאת יחף ובתחתונים במרחבי קיבוץ דביר. כשינון רצה לעצור רגע ולתפוס שלווה הייתם מוצאים אותו משרבט משהו על נייר. כך מצא עצמו חבר קבע בועדות קישוט בבית הספר.

איך הכרתם?

שירה בציבור?! ערב אחד נקלעה מיטל ליציאה תל-אביבית של שירה בציבור עם חברה טובה (שדודה שלה במקרה זו שרה'לה שרון). ינון הגיע לאותו פאב עם חברים ליחידה ובמכנסיים כתומים. בסוף הערב חזרה חברה של מיטל עם ידיד שלה, מסתבר חבר טוב של ינון, יחד עם ינון ברכב.
למחרת סיפרה החברה למיטל על בחור חמוד שנסע איתה ברכב ומיטל סיפרה לה שהיא זוכרת בחור עם מכנסיים כתומים שהסתכל עליה… החברה של מיטל כמובן העבירה את מס' הטלפון לינון ומשם כבר הכל התגלגל. עד היום הדעות חלוקות מי הסתכל על מי באותו הערב…

ילדות

גל כמעט בת שש, בגן עפרוני, רגע לפני כיתה א'. כמו אמא גם גל תמיד תעדיף לרכב על אופנים, לטפס על קירות ומשקופים, לרקוד ולשחק עם חברים. כשגל כבר עוצרת, כמו אבא היא אוהבת לצייר.

רוני כמעט בת שלוש, בפעוטון 'זית'. אוהבת לגלוש במגלשות, ללבוש שמלות ולטייל עם חברות.

עבודה

מיטל מעצבת גרפית וצלמת. עובדת בחברת פירסום ובניית אתרים W.M.G. בעבודה מובילה תהליכי מיתוג, מעצבת 'ניראות שיווקית' החל מעיצוב לוגו, דרך חומרי פירסום ועד עיצוב אתרי אינטרנט.
בנוסף, עובדת כצלמת ומעצבת אלבומים לאירועים דוגמת בר/בת מצווה, בריתות או כל שמחה על הדרך.

ינון אדריכל ב'זאב גור אדריכלים'. כרגע על שולחן השירטוט: מלון בירוחם, מיגוון מיבני רווחה בבאר שבע ובית ספר בשכונת רמות. 'ההתמחות שלנו במשרד היא הנגשה של מקומות ציבור לאוכלוסיות בעלות מוגבלות.

חופשה משפחתית אחרונה

בפסח האחרון עם חברים מהקיבוץ – אוהלים בעין יורקעם ובגב  ימין. היה א-ד-י-ר!!! מדבר בשיא פריחתו וחברה טובה – לא צריך יותר מזה!

איך נראה הבוקר שלכם?

6:10 מיטל קמה ראשונה מתארגנת מהר ומעירה את ינון והבנות תוך כדי. הבנות מתארגנות בזריזות – גל לגמרי לבד!! ורוני עם סיוע קל. מיטל מכינה לה ולינון קפה נספרסו קפסולה מספר 10 בצבע שחור הכי חזק!!! וזה יספיק עד שעות הבוקר המאוחרות. הבנות שותות שוקו ועוגיה או קורנפלקס רגיל עם חלב. בדר"כ מיטל וינון נוסעים יחד לבאר-שבע (זמן איכות?!).

בעוד חמש שנים היינו רוצים….

לקטוף אבוקדו מעץ בגינה שלנו.

מילה על החזרה לדביר…

'עוד פני שחזרנו לדביר תמיד כשבאנו לבקר הייתה לנו כאן תחושה של בית'. אחרי התלבטות החלטנו לבוא ולהשתקע כאן וזה ממש מרגיש שהחלטנו נכון – אז מתי פותחים את הבריכה? (התשובה בעלון זה).

ראיינה: איילת צוקרמן

 

 

השארת תגובה