עמית גומא, רון רשף, אביגיל פרנקל ( מדביר ) זוכים במלגות ספורט ואמנות 2016

ברכה לזוכים במלגות ספורט ואמנות 2016

דברי יזהר בן נחום: הערב, בעיתוי מקרי לחלוטין, נפתחת העונה האחרונה של "האח הגדול". זה עתה חזה עם ישראל בהתרגשות בגמר התוכנית "מאסטר שף". התוכנית "The Voice" כבר רצה על המסכים וברקע כבר מצפה לנו "הכוכב הבא". מיליוני צופים מרותקים לעלילותיהם של גיבורי התקופה כשהם מבשלים, שרים, שורדים בג'ונגל ובעיקר חותרים איש תחת רעהו ואשה תחת רעותה, כאשר העיקרון המנחה הוא אחד: הצלחה משמעה כישלונו של האחר.

האירוע שאנו שותפים לו הערב יוקרן רק בערוץ הפנימי של בני שמעון. הזוכים במלגות יוכלו גם מחר לעבור ברחוב בשקט ובשלווה, ללא המוני מעריצים משולהבים וצלמי פאפאראצ'י. הם ימשיכו לנגן ולשיר, לרקוד ולצלם ולהשקיע עבודה רבה בדרך להישגים נוספים בתחום האמנות שבו הם עוסקים. הם יודעים שהישגים אלה תלויים בהם בלבד, ללא הדחות דרמטיות והצלחות הנבנות על כשלונותיהם של אחרים. הישגיהם האמנותיים אינם נמדדים ביתרון של נקודה או חמש נקודות על חברם או חברתם. גם הפרסים, כמובן, הם פרומיל או שני פרומיל מהפרסים המוענקים בטלוויזיה, אבל כאן, בבני שמעון, אנחנו יודעים שלפעמים הם שווים יותר.

 

מקבלי המלגות מדביר הם:

עמית גומא קיבלת מילגה לאומנות ויצירה על שירה. לומדת כשש שנים בהתחלה פסנתר ובהמשך פיתוח קול, שרה בקונצרטים ובהרכב מוזיקלי של מבואות הנגב.

רון רשף מילגת ספורט על משחק הכדורסל ואביגיל פרנקל מילגת ספורט על השחמט.

 

השארת תגובה