מיכל ורביב זדה

נעים להכיר – מיכל ורביב זדה

 מיכל נולדה בשנת 1980 בדימונה בת בכורה אליה הצטרפו עוד ארבע אחיות ואח. מספרת שהייתה ילדה טובה וממושמעת ותלמידה רצינית ומסורה (על כך עוד יפורט בהמשך…) "חוץ מהלימודים אהבתי מאוד לצייר ולראות טלויזיה- הרבה טלויזיה…"

רביב נולד גם הוא בשנת 1980. גם הוא בן בכור אחריו נולדו עוד שתי אחיות ואח. בגיל ארבע עבר עם משפחתו לעירה של מיכל, דימונה. בבית הספר אהב לעשות בלאגן יותר מאשר ללמוד למרות שאבא שלו היה מורה בסגל בית הספר. בחופשות מבית הספר הירבה לבקר בספריה ולהחליף ספרים ואחה"צ אהב לנגן – בהתחלה בחלילית, אח"כ בפסנתר, אח"כ בגיטרה ובסוף באבוב או כמו שמיכל אומרת "תזמורת של איש אחד…"

איך הכרתם?

מיכל ורביב מכירים מהחטיבה(!) היא הייתה 'מלאכית' מהשורה הראשונה והוא 'קונדסון' מהפינה האחורית של הכיתה. כשמיכל הקשיבה למורה רביב תיכנן איך למרוח חרדל על הכיסא של המורה או איך לברוח מהכיתה… בבר המצווה של רביב קנתה לו מיכל תמונה גדולה לחדר של מכונית מרוץ אדומה – אבל גם זה לא גרם לשניים להיפגש. כשהגיעה הבגרות בלשון 'קונדסון' הבין שהוא צריך עזרה (או שבכלל זה היה תירוץ כי מיכל מצאה חן בעיניו) ו'מלאכית' נרתמה למשימה ומאז הם ביחד!!!

ילדים

נטע בת 4.5 חניכת גן עפרוני. הכי אוהבת לצייר, לגזור ולהדביק אבל גם לראות טלויזיה ולשחק עם חברות.

אופק בן שנתיים חניך פעוטון זית הכי אוהב להציק לנטע אבל גם לרכב על אופניים ולשחק בכדור.

אבא ואימא הכי אוהבים שנטע מעסיקה ומפעילה את אופק והם יושבים על הספה ונחים…בקרוב מאוד יצטרף עוד תינוק קטן למשפחה ואז אבא ואימא כבר לא יוכלו לנוח גם אם אופק ונטע ישחקו יחדיו…

עבודה

מיכל אחות במקצועה. עובדת היום במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים 'סורוקה'. בעבר עבדה גם במחלקה פנימית ובחדר מיון בבית החולים תל השומר. מספרת שהכי נהנתה לעבוד במיון "בניגוד לטיפול נמרץ שם כל העבודה מבוקרת ונשלטת בחדר מיון זו סערה. אף פעם לא יודעים מה הולך להיות". טיפ מתוך מערכת הבריאות: "ככל שיש פחות בתי חולים באזור, יש פחות תחרות ואז השרות שהחולים מקבלים הוא פחות טוב…". למיכל יש עוד שתי משמרות (בוקר אחת ולילה אחת) לפני שהיא יוצאת לחופשת לידה, אבל מי סופר…

רביב מהנדס מכונות. בוגר עתודה צבאית ושנות קבע בהן ניהל גם את פיתוח ה'תבור', הנשק האישי שמחליף את ה'M16' וה'גליל', על כל אלה נוסף גם תואר שני במנהל עסקים. היום הוא עובד בחברת 'אל טל' העוסקת בניהול פרויקטים מול גופים ביטחוניים שונים וביניהם תיפעול ואחזקת מתקן האימונים בצאלים. "באימונים הצבאים אנחנו אחראים על כל הכלים, המכשירים והציודים, מקסדה ואפוד ועד לכשירות הרכבים המיועדים לאימונים".

תחביבים

רביב אוהב לרכב על אופניים ולעבוד בעץ לאחרונה בנה פרגולה, שולחן וכיסא למרפסת. אבל הכי הוא אוהב לשמוע מוסיקה מכל סוג, בכל מצב ובכל מקום (זוכרים? חלילית, פסנתר, גיטרה ואבוב..)

מיכל אוהבת לצפות בסרטים וכיאה לאישה בסוף ההריון היא הכי אוהבת 'לרבוץ בלי שום מטרה על הספה'.

כל המשפחה אוהבת מאוד לצאת לטבע לטייל במיוחד בנחלים זורמים.

חופשה משפחתית אחרונה

חול המועד סוכות, על חופי הכנרת ארבעה ימים באוהלים, בבוקר מטיילים בנחלים בסביבה ואחה"צ נכנסים עם סירת גומי למים הקרירים. "הילדים ממש נהנו, היה ממש כיף וחוויה, צריך לעשות את זה שוב!"

איך נראה הבוקר שלכם?

רביב מתעורר ב- 5:40, שם מוסיקה והולך להסתכל שהרכבים עדין בחנייה (הרגל מהחיים במרכז הארץ). בסביבות שש מתעורר גם אופק וצופה קצת בטלויזיה. בסביבות 6:20 אחרי נס מגורען חזק ואירגון מהיר של אופק (טיטול, ציחצוח, בגדים צ'יק צק) הוא מתפנה לאתגר האמיתי של הבוקר והוא להעיר את נטע!. אצל נטע כל בוקר נראה קצת אחרת. לפעמים מתווכחים יותר ולפעמים פחות מה שבטוח שעד שהיא תגיע למכונית היא תהיה כולה מחויכת ושמחה. 7:05 יוצאים מהבית קודם נפרדים מנטע בגן עפרוני ואח"כ מאופק בפעוטון זית. 7:20 רביב בדרך לעבודה…בימים שמיכל עובדת במשמרת בוקר היא משכימה עם רביב וב- 6:10 נותנת לאופק נשיקה ויוצאת מהבית, בימים אחרים היא נשארת במיטה ורק כשכולם הולכים וההמולה הסתיימה היא מתחילה את יומה.

בעוד חמש שנים היינו רוצים….

לגור בדביר, עוד ילדה או עוד שניים (תלוי את מי שואלים). מיכל הייתה רוצה להיות מיילדת ורביב היה רוצה לטייל יותר, לעבוד בגינה ובעץ ולעבוד פחות.

ראיינה: איילת צוקרמן

 

 

 

השארת תגובה